Maasdelta stapt over op een nieuw systeem. Wat merkt u hiervan?

Publicatiedatum: 20-12-2019

In februari 2020 nemen wij een nieuw systeem voor onze administratie in gebruik. De komende periode voeren wij werkzaamheden uit om het nieuwe systeem goed te laten draaien. Voor onze medewerkers is dit ingrijpend, maar hun verwachtingen zijn positief. Wat merkt u ervan? Als het goed is zo min mogelijk! Behalve uiteindelijk een verbetering van onze (digitale) dienstverlening.

Het nieuwe systeem draait al bij veel woningcorporaties naar tevredenheid. Op 3 februari 2020 stapt ook Maasdelta hier op over. Met een goed en eigentijds systeem kunnen wij onze administratie beter uitvoeren. En daarmee verbetert ook onze (digitale) dienstverlening aan u. Dat is de bedoeling!

Werkzaamheden 
Om het systeem goed te laten draaien, voeren wij in de periode van 15 januari tot en met 17 februari 2020 werkzaamheden uit. Wij zorgen ervoor dat u zo min mogelijk van deze werkzaamheden merkt. Wanneer dit wel het geval is, informeren wij u over de andere mogelijkheden om van onze dienstverlening gebruik te maken. Wij hopen op uw begrip hiervoor. 

Huurdersportaal ‘Mijn Maasdelta’
Het huurdersportaal ‘Mijn Maasdelta’ wordt ook vernieuwd. Tijdens de werkzaamheden in januari en februari kunt u hier tijdelijk niet op inloggen. Om die reden kunt u tijdelijk ook geen nieuw account op ‘Mijn Maasdelta’ aanmaken. Wel kunt u uw huurzaken gewoon via onze website of telefonisch regelen. Wij geven de mogelijkheden duidelijk aan op onze website, als het zover is. 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden