Reparatiemelding

Als u een reparatie aan uw woning heeft, is het handig om van tevoren te weten wat wij verhelpen en waar u zelf verantwoordelijk voor bent. In onze onderhoudsfolder leest u wie verantwoordelijk is voor het uitvoeren van welke reparatie en wie de kosten van de reparatie betaalt.

Reparatie melden via Mijn Maasdelta

U kunt 24 uur per dag een reparatie melden via Mijn Maasdelta.

Inloggen Mijn Maasdelta
Reparatie melden via online formulier

Meld uw reparatie eenvoudig via het online reparatieformulier.

Online reparatie melden

Zelf regelen

Voor enkele reparaties is Maasdelta verantwoordelijk, maar belt u direct zelf met de aannemer of de externe partij. Hieronder ziet u welke reparaties dit zijn. Staat uw defect hier niet bij en bent u niet zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van de reparatie? Meld uw reparatie dan bij ons. 

Woont u in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren?
Neem dan direct contact op met Maasdelta.

Afvoer verstopt
Regenpijp verstopt
Lift storing
Boiler of geiser defect
Stroom of gas storing
Water storing
TV/internet storing
Ongedierte overlast
Sleutels kwijt/extra gewenst
Verwarming/warm water storing
Lees meer
Serviceabonnement Woning aanpassen Planmatig onderhoud Energie Onderhoud tuin of balkon Asbest Keuken, toilet en badkamer Schade en aansprakelijkheid