Reparatiemelding

Als u een reparatie aan uw woning heeft, is het handig om van tevoren te weten wat wij verhelpen en waar u zelf verantwoordelijk voor bent. In onze onderhoudsfolder leest u wie verantwoordelijk is voor het uitvoeren van welke reparatie en wie de kosten van de reparatie betaalt.

link-target="_blank" Reparatie melden via Mijn Maasdelta

U kunt 24 uur per dag een reparatie melden via Mijn Maasdelta.

Inloggen Mijn Maasdelta
link-target="_blank" Reparatie melden via online formulier

Meld uw reparatie eenvoudig via het online reparatieformulier.

Online reparatie melden

Zelf regelen

Voor enkele reparaties is Maasdelta verantwoordelijk, maar belt u direct zelf met de aannemer of de externe partij. Hieronder ziet u welke reparaties dit zijn. Staat uw defect hier niet bij en bent u niet zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van de reparatie? Meld uw reparatie dan bij ons. 

Woont u in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren?
Neem dan direct contact op met Maasdelta.

link-target="_self" Afvoer verstopt
link-target="_self" Regenpijp verstopt
link-target="_self" Lift storing
link-target="_self" Boiler of geiser defect
link-target="_self" Stroom of gas storing
link-target="_self" Water storing
link-target="_self" TV/internet storing
link-target="_self" Ongedierte overlast
link-target="_self" Sleutels kwijt/extra gewenst
link-target="_self" Verwarming/warm water storing
Lees meer
Serviceabonnement Woning aanpassen Planmatig onderhoud Energie Onderhoud tuin of balkon Asbest Keuken, toilet en badkamer Schade en aansprakelijkheid